background

Our LOVE never stOp !(:

21 March 2011

AKU NAK HANDBAG POLKADOT BARU!!

                                                hi & assalamualaikum...
 
















    
WA!!!!!
cantik kan??
 sape kata xcantik??
 meh cni ak korek biji mata...!!
 mane boleh xcantik!! beg polkadot 2..
 2 yang membuat aku meraung, menangis tahap sawan gila.. ish!!! xpatut mmg xpatut.. 

ada tak sapa2 kt cni dapat give kt aku beg polkadot ni sbgai gift?? ..
xnak r yg sruh byar un..
nk tunggu gift punyerr hadiah birthday pon lambat...
tahun dapan tu doe..
baik aku beli sendiri..
tapi,,
 masalah sekarang,, aku terlampau banyak duit xde fulus..
 kalau la duit macam petik daun kat pohon kan best..
 boleh r aku shopping sakan! seluruh dunia aku jelajah..hahahahhaha..   
    (dreaming time)..
tapi kan..,,(berapa banyak tapi da)
                law duit macam petik daun kat pohon,, tentu huru hara dunia ni kan??
ye la mne xnyer..,
 semua orang duk berebut2 nk petik daun.. and jugak,, nanti xde r pepohon hijau kat dunia ni..
mcm anew plak kte nk bernafas tanpa oxygen..
tumbuhan2 hijaukan menghasilkan oxygen dan meresap karbon dioxide..
(mentang2 la student biologi..kah3)
yang paling penting kalau duit mcm daun je,, habis r daun pokok orked mamy aku,,
 aku kerjakan..
nanti nangis xberlagu la mamy aku..
hahahhaa
       
      sow skrang aku hanya mampu berserah padanya yang maha mengatahui dan maha berkuasa..
kalau ada rezeki dapat la aku beg 2..
 kalau tak,,
 harap maklum la,
 tunggu taun depan la jawapnya cz taun depan aku nak kerja..
ehem3,
, kan tahun depan aku da free,, i mean habis spm..
boleh r aku enjoy n buat apa aku suka..
 tapi!!,,
 still jaga batas aku sebagai gadis islam and jaga maruah family aku..
thats all..

pissss: harap2 lps aku pose entry ni.,, trbuka pintu hati boyjue aku untuk tunaikan impian aku..kuang3


4 comments:

  1. Ske yg beg yg no 1 tu sbb ada ribbon.. comel la !

    ReplyDelete
  2. suka la beg polkadot warna pink..huhu

    ReplyDelete
  3. wah!!!bad mmg gila polkadot..klu boleh smua nak polkadot..bju nk polkadot..beg nak polkadot..kasut pun!hehe =)

    ReplyDelete