background

Our LOVE never stOp !(:

30 March 2011

tension!!!

hi & assalamualaikum...
aku rasa bangga and betuah tul.. x sampai 1bln,,
follower ak dah mencapai 20!! whhooww...
bangga tahap kembang lobang udung smabil bulu idung melayang2..
hahahahha..
tQ tyrah coz mu jd follower ak yg kow 20..
syg mu...
tyrah ni sbnrnye bestfrend ak...

hmmmm..
cop3!
aku nk story mory n sambil2 nk tanya pendapat kowang ni..

patutkah aku drop fizik, kimi, admath n bio???

aku sekarang berada dalam keadaan terbaring bingung (katow org kelate bengooo)
adooii..
aku rasa,, aku xyakin r aku leh dpt risult elok 4 spm..
takut sngt..
aku xnk kecewakan mamy n dady ak..
tp,,
ntah la..
sdih sngt..
ngn keadaan sekarang.,, aku hanya mmpu brserah..
 lam pikiran aku ni asyik nk 2run kls je..
senang3,, aku ambek teras & seni lukisan je..!
xsmstinya aku x brjaya kan??
arrrggghhh!!!
tension!!
exam da nk dkat,, tp aku msih lg dup lam keadaan gni..
aku nk sngt2 cita2 aku trcapai..
i,m in dream..
God please show the right path...


(copy from google)


p/s: thanks 4 boyjue cz bg ellyn smngt.. ellyn akn wt trbaik untuk msedpn ellyn k..
nnti ellyn da sng esok2.. ellyn akan tolong smua orng k..

No comments:

Post a Comment