background

Our LOVE never stOp !(:

4 May 2011

saya rindu HOLIDAY!

hye & assalamuallaikum..

hehehe,,
mmg xpa2t aku ni..
exam da dkat tp still gtl k rilex jew memanjng un..
da r skul pon mls..
ape r nk jd ngn ak..
kata nk masuk ''U"..
mne r leh law pemalas cam aku ni..

ape r..
xdpt msuk "U" pon,, 
lex2 dpt msuk poli pon ok gk..
plus2 poli kb..
kuang3
menjerit!!

tp,, xbest r..
cz da someone 2..
nnti xdpt r ak nk kuar jln2 n lpak2 ngn kwn2..
n xbest gk,,
xkan r ak nk still stay kt kelantan..
nk r jugk jelajah negeri org..

mintk2 leh smbung stdy kt KL..
tn2 best..
tiap2 ari ak shooping..
hahaha
pi sini..
pi sana..
hangpa apa taw..
pompuan law dapet jalan..
aduuiihh
lupa dunia
lupa laki auu..
(nape ak ckap pelex penang plak ni)
hahahaha

law dpt smbung stdy kt luar negara pon best gk..
indon,,
italy,,
singapore,,
london..
huhuhu
best urhh
law kt indon,,
leh r ak jumpe irwan shah..

walaupun dy da kwin!!
(mood sdih ni!! mrh pon ade!!)
cite sal irwan shah plak,,
ak dpt taw dr bebudak klas ak..
alar,,
budak2 gosip girl 5sains laa...

memang xpatut!!!

nape die sndr xbg taw ak!!
(angan2)

sdih tull..
ak ingt ag,,
he said,, he love me.. more that anything!
die pluk ak..
die sruh ak ykin dngn ape yg die ckp..
2pon lam movie..
ala cite LOVE IS CINTA 2..
hehe

and,,
ak pon search la pic dy lam google..

ni yang ak dpt..
smpai ati die wt ak mcm ni..
sdih auww

cantik sngt ke si zaskia ni di bandingkan dgn ak??

and,,
jwpannyer,,
die mmg cntik..
sesuai sngt..

xpelah..
aku da pon ade someone yg syg n hargai ak,,
kan ejue??
hehehe
i'm just kidding lar sal irwan shah 2..
bukan ape,,
aku budjet aku ni acha r..
hahahha

papepon..,,
aku perkahwinan mereka kekal ke anak cucu cicik ciak..
hahaha

p/s: ak hrp hbungn ak ngn eju pon sme.. da msuk 2taun hbungn kite org.. syng die..

No comments:

Post a Comment